Integreer telefonie en IT bedrijfsprocessen en bespaar op kosten

Wat zijn de voordelen voor u en uw bedrijf ?

Tegen een vast laag tarief een geavanceerde telefooncentrale met alle functionaliteit standaard inbegrepen, zoals :

  • doorschakelen en overnemen van gesprekken
  • zelf op te nemen welkomstteksten
  • interactieve menu’s (interactive voice response)
  • uitgebreide mogelijkheden voor routering van inkomende gesprekken, inclusief automatische schakelingen voor binnen/buiten kantooruren.
  • VoIP

  • conference calls
  • video telefonie
  • integratie met CRM pakketten
  • voicemail en fax naar email
  • opname van gesprekken
  • nummerweergave op de telefoon, plus intern met naam van de beller
  • Zeer flexibele uitbreidingsmogelijkheden naar meer buitenlijnen, telefoonnummers en telefoons; de door u gewenste uitbreiding binnen een dag gerealiseerd.
  • Nevenvestigingen en telewerkers moeiteloos integreren in uw telefonie omgeving:
  • Uit- en inbellen met lokaal of centraal kantoor nummer, al dan niet met een gecentraliseerd secretariaat.
  • Interne nummers: mogelijkheid tot intern doorverbinden en ontvangen van gesprekken op het kantoor (buiten)nummer.
  • Locatie onafhankelijk: centraliseer al uw telefonie en telefoonnummers op een centrale, ook voor beheer.
  • Gebruikersvriendelijk beheer via uw webbrowser.
  • Lagere telefoonkosten, geen kosten voor telefonieverkeer met nevenvestigingen en telewerkers.
  • Op elk moment inzage in uw telefonieverkeer.

Klik hier voor een verdere uitleg van onze VoIP diensten en de mogelijkheden.