Gewaarborgde beschikbaarheid – zorgeloze telefonie

Mediacaster levert een hosted cloud oplossing waarbij u gebruik maakt van telefooncentrales in het datacenter. Hard- en software onderhoud op deze centrales wordt door Mediacaster verzorgd. Het datacenter is voorzien van dubbel uitgevoerde stroom-, noodstroom-, Internet- en koel voorzieningen waarmee de continuiteit is gewaarborgd. Wanneer de stroom of Internet verbinding op uw kantoor  zou worden onderbroken is uw telefooncentrale nog steeds bereikbaar: uw inkomende telefoonverkeer wordt automatisch doorgeschakeld naar de door u opgegeven noodnummers, bijvoorbeeld één of meerdere mobiele telefoons. Uw Mediacaster zakelijk Internet verbinding heeft rechtstreeks contact met het datacenter waar ook uw telefooncentrale is geplaatst.

Mediacaster levert tevens inpandige telefooncentrales geplaatst op uw kantoor. VoiP phone

Geavanceerde functionaliteit – eenvoudig beheer

Voor een vaast maandtarief ontvangt u alle functionaliteit inbegrepen, zoals :

  • Gebruikersvriendelijk beheer  via uw webbrowser.
  • Automatisch routeren van inkomende gesprekken naar een of meerdere telefoons (o.a. huntlists)
  • Rechtstreeks koppelen van buitennummers aan toestellen
  • Automatische periodieke schakelingen, b.v. binnen/buiten kantooruren, vakantie periodes en bedrijfsuitjes
  • Automatische doorschakelingen en blokkeren van gesprekken
  • Doorverbinden en overnemen van gesprekken
  • Makkelijk in te stellen interactieve menu’s (“druk 1 voor…”)
  • Wachtrijen, agents, ACD (automatic call distribution)
  • Conference calls
  • Video telefonie
  • Integratie met diverse CRM pakketten
  • Voicemail en fax naar email
  • Opname van gesprekken
  • Nummerweergave op de telefoon, plus intern met naam van de beller
  • Zeer flexibele uitbreidingsmogelijkheden naar meer buitenlijnen en telefoons
  • Click-to-call
  • Muziek tijdens het wachten
  • Op elk moment inzage in uw telefonieverkeer
voip pbx

Locatie onafhankelijk

VoIP telefonie is niet afhankelijk van uw locatie. Vergelijkbaar met uw email account is het mogelijk om ook buiten kantoor verbinding te maken:

  • Nevenvestigingen kunnen uit- en inbellen met hun eigen lokale nummer of via het centrale nummer, al dan niet met een gecentraliseerd secretariaat.
  • Thuis- en telewerkers kunnen aangesloten worden op de telefooncentrale. De telefoons krijgen een intern nummer en kunnen net als op kantoor meegenomen worden in het ontvangen van gesprekken van buitenaf, doorverbinden en uitbellen met het kantoor telefoonnummer.
  • Alle telefoon- en netnummers kunnen worden gecentraliseerd binnen 1 telefooncentrale, ook buitenlandse nummers. Wij porteren uw bestaande nummer(blokken) of vragen nieuwe voor u aan.

video voip

Flexibiliteit in aantal buitenlijnen, telefoonnummers, telefoons

VoIP telefonie is niet meer afhankelijk van het aantal koper draadjes welke in uw pand zijn aangelegd:

  • Standaard leveren wij vier (4) buitenlijnen om vier simultane gesprekken naar het telefoonnetwerk en mobiele telefoons te voeren. De hoeveelheid buitenlijnen is flexibel en binnen een paar dagen gerealiseerd. Het aantal interne simultane telefoongesprekken is onbeperkt.
  • Alle telefoon- en netnummers kunnen worden gecentraliseerd binnen 1 telefooncentrale, ook buitenlandse nummers.
  • Standaard wordt 1 nieuw telefoonnummer meegeleverd. U kunt ook eventuele bestaande telefoonnummers laten verhuizen. Meerdere nummers kunnen met hetzelfde gemak aan dezelfde centrale worden gekoppeld. Ook nummerblokken van 10 of 100
  • U betaalt voor wat u werkelijk gebruikt: heeft u minder telefoons, dan betaalt u per maand minder. Standaard leveren wij toegang voor 5 telefoons.