Integreer telefonie en IT bedrijfsprocessen en bespaar op kosten
Wat zijn de voordelen voor u en uw bedrijf ?
Tegen een vast laag tarief een geavanceerde telefooncentrale met alle functionaliteit standaard inbegrepen, zoals :
- doorschakelen en overnemen van gesprekken
- zelf op te nemen welkomstteksten
- interactieve menu’s (interactive voice response)
- uitgebreide mogelijkheden voor routering van inkomende gesprekken, inclusief automatische schakelingen voor binnen/buiten kantooruren.
- conference calls
- video telefonie
- integratie met CRM pakketten
- voicemail en fax naar email
- opname van gesprekken
- nummerweergave op de telefoon, plus intern met naam van de beller
- Zeer flexibele uitbreidingsmogelijkheden naar meer buitenlijnen, telefoonnummers en telefoons; de door u gewenste uitbreiding binnen een dag gerealiseerd.
- Nevenvestigingen en telewerkers moeiteloos integreren in uw telefonie omgeving:
- Uit- en inbellen met lokaal of centraal kantoor nummer, al dan niet met een gecentraliseerd secretariaat.
- Interne nummers: mogelijkheid tot intern doorverbinden en ontvangen van gesprekken op het kantoor (buiten)nummer.
- Locatie onafhankelijk: centraliseer al uw telefonie en telefoonnummers op een centrale, ook voor beheer.
- Gebruikersvriendelijk beheer via uw webbrowser.
- Lagere telefoonkosten, geen kosten voor telefonieverkeer met nevenvestigingen en telewerkers.
- Op elk moment inzage in uw telefonieverkeer.
Klik hier voor een verdere uitleg van onze VoIP diensten en de mogelijkheden.